Algemene Ledenvergadering 2018

Beste leden,

Zoals reeds in ons blad aangegeven, wordt de Algemene Ledenvergadering (ALV) van de Vereniging Veteranen Bevoorradings en Transporttroepen (VVRB&T) gehouden op 29 maart 2018. Net als ander jaren is de ALV gekoppeld aan een bijzondere activiteit. Dit jaar is dat de reünie voor alle Indië, Nieuw Guinea en Korea veteranen.
De locatie van de vergadering is met ingang van dit jaar gekoppeld aan ons Veteranen Ontmoetingscentrum (VOC) in Soesterberg. Wij hopen u in grote getale te mogen begroeten op de ALV.
U wordt verzocht uw deelname per mail aan mij door te geven op het bekende adres van de secretaris, namelijk secretaris@veteranenbent.nl
Opgave uiterlijk 15 maart 2018. Indien u agendapunten wilt indienen, moet u die ook uiterlijk 15 maart 2018 bij mij indienen.

Locatie: Veteranen Ontmoetingscentrum, Gebouw V20 Kamp Soesterberg, Zeisterspoor 8, 3769AP Soesterberg

Programma:
0930 -1000 uur ontvangst